Skip to main content

SAYA DAN SHAKLEE.


Nama saya Hjh Rozyta bt Hj Ismail. Anak sulong dari 3 orang adik beradik. Berasal dari Kuala Lumpur dan kini menetap d Temerloh Pahang. 

Saya isteri kepada Dr Hj Abdullah Ismail dn mempunyai 5 orang cahaya mata. Kini anak-anak dah besar dan telah berjaya dengan cemerlang dalam pelajaran masing-masing.

Saya adalah bekas seorang guru siswazah . kini saya telah menjalankan perniagaan sepenuh masa bersama shaklee. Bersara awal pada tahun 2005 dan bersama shaklee pada tahun 1999. Kenapa  saya jatuh cinta dengan shaklee? sebab Y yang besar  saya nak tumpukan sepenuh masa untuk menjaga anak-anak.Masa tu anak sulong berumur 12 tahun dan yang bongsu 6 bulan. Alhamdulillah Allah mempermudahkan urusan kami sekeluarga. Keputusan peperiksaan anak-anak begitu membangga kami ibuayah. 


   Mula saya terpikat dengan produk Shaklee ialah setelah  kesihatan saya pulih dari masalah period  yang terhenti selama 6 bulan..Anak saya baik dari sakit asthma yang di alami sejak dari kecil. Arwah ayah yang semakin sihat setelah mengalami stroke. Kebaikan ini saya ceritakan kepada kawan-kawan yang rapat dengan saya terutama kawan-kawan di sekolah.

  Sebagai seorang guru yang komited dengan kerja dan biz shaklee yang sedang berkembang , saya telah mengambil keputusan untuk bersara  awal pada  umur 42thn. Setelah bersara saya dapat lebih masa dengan anak-anak dan lebih masa servis untuk downline.
 Setelah 2 tahun bersama Shaklee saya mendapat pangkat tertinggi Master Coordinator pada tahun 2002. Berkat usaha saya dan suami kami mampu mengumpul duit untuk menunaikan ibadah haji pada tahun 2002 dengan bonus shaklee. 



 Kami telah berada bersama Shaklee selama 18thn . dan negara-negara yg telah kami lawati adalah Australia ,New zealand ,Jepun, Austria,San Francisco, Afrika ,Switzerland,Vietnam, US ,Mesir dan  UMRAH dengan shaklee.



d Umrah / Dubai

d San francisco

 Saya boleh lakukan begitu juga ANDA .
 Perniagaan ini memerlukan KEFAHAMAN, KEINGINAN dan KESABARAN YANG TINGGI.

Biz shaklee mudah dan senang untuk di capai.
Terima kasih kepada semua downline d bawah organisasi saya "Empire Al Mukmin"

        " Cara yang terbaik untuk meramal masa hadapan adalah dengan menciptanya  sendiri " Dr Shaklee 


     THE SHAKLEE DIFFERENCE
1. Produk yg bebas dari bahan pengawet,bahan tiruan, bahan pemanis,pewarna,perisa atau apa2 kandungan buatan yg lain.
2. Menjalankan 83000 ujian kawalan kuantiti setiap tahun dan 349 ujian kualiti bagi Vita-lea semata2.
3. Lebih 90 kajian dan abstrak yg diterbitkn dalam jurnal2 saintifik menyokong keberkesanan produk.
4. Menetapkan piawaian terkini.
5. Shaklee membekalkn minuman rehidrasi kepada NASA sejak tahun 1993.
6.Kepuasan terjamin.








    Berminat boleh hubungi Hjh Rozyta Ismail
    http://wasap.my/60199304728


      Comments

      Popular posts from this blog

      Sustained Realease Vita C Plus

       https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

      OsteMatrix produk wajib wanita

      Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

      SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

      Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)