Skip to main content

Pakej HAJI / UMRAH

Pengalaman membantu jemaah umrah yg tidak  sihat spt demam ,selesema mmg satu pengalaman yg tidak dpt sy lupakan.Lebih2 lg menolong org d tanah suci Mekah dn Madina. Pakej ini juga sy kongsikan semasa sy menunaikan Haji tahun 2002. Beberapa produk yg wajib d bawa jika kita pergi umrah adalah :

  Nutriferon
  Vita Lea
  Vita C
  B Complex
  OsteMatrix 

 

 Nutriferon
Ia mengandungi campuran ekstrak tumbuhan semulajadi daripada biji labu, biji plantigo, bunga japanese Honeysuckle dn bunga safflower.  Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima lebih daripada 40 Tahun.. Ia menguatkan imun sistem supaya dpt melawan sebarang penyakit terutama spt demam selesema dn HINI.

 Multivitamin ( Vita lea )  
   Vita-Lea memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral yg lengkap .
 •    Membantu dalam mengekalkan kesihatan yang baik.*
 •    Mengandungi beta karotena yang membantu dalam mengekalkan pertumbuhan, penglihatan dan pembinaa tisu.
 •    Mengandungi kalsium, fosforus dengan vitamin C dan D untuk kesihatan tulang dan gigi.
 •    Biotin dan asid pantotenik membantu untuk  menstabilkan lemak dan karbohidrat dalam tubuh .Vitamin B 12 membantu dalam pembentukan sel-sel darah  merah.
    .* Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa).  Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik (SLE) perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.


 B complex  
 Setiap kali mengerjakan umrah kita memerlukan banyak tenaga , dari itu  vitamin B complex perlu utk memecahkan makanan  kpd tenaga.dn mengurangkan stress. B Complex Shaklee mengandungi 8 jenis vitamin B yg lengkap
 •    B1, B2, B3, B6, biotin dan asid pantotenik membantu badan  menukarkan protein, lemak dan
      karbohidrat kpd tenaga
•    Asid folik dan B12 membantu dalam pembentukan sel-sel  darah merah di dalam tubuh. 


 Ostematrix 
OsteMatrix membekalkan nutrien- kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.Khas utk org tua2 yg tidak suka meminum susu cukup hanya mengambil ostematrix 2bj 2x sehari.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara tulang yang baik.

 Sustained realease VITA C

 Sumber Vitamin C Semulajadi yang Dibebaskan Jam demi Jam ( Sustained release). Sewaktu mengerjakan umrah kita mudah terdedah dgn ramai org oleh itu badan perlu pelindungan yg maksima agar dpt mengerjakan umrah/haji dgn sempurna.  Vita C dengan pelepasan berperingkat dapat membantu dalam menyalurkan vitamin C berterusan. .  Ia juga membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.
*Khasiat 1 biji vit c = 7 1/2 biji limau yg d petik dari pokok.



 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 Pakej yg d tawarkan sesuai utk semua jemaah yg ingin mengerjakan umrah / Haji.

 Segala pertanyaan boleh menghubungi 0199304728
 Email : rzyt_ismail@yahoo.com / fb : Rozyta ismail

Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)