Skip to main content

Cara-cara nak mulakan bisnes shaklee ( bahagian 2 )

Pada tahun 1915, Dr Shaklee telah mencipta salah satu multivitamin pertama  d dunia iaitu VITA LEA. Perbezaan Shaklee dengan produk lain  ialah  SENTIASA SELAMAT. SENTIASA BERKESAN DAN SENTIASA MESRA ALAM.

Tips ke 2..SHARING
Oleh kerana produk sudah lama dn ia selamat  maka agak mudahlah kita nak berkongsi shaklee dengan orang lain. Sharing yang paling mudah ialah menceritakan keberkesanan mengambil produk shaklee atas diri sendiri dn orang yang paling dekat dengan kita. Ada yang nampak kesan setelah makan 2 minggu atau paling lama selama 2 bulan.

 Saya telah mengambil shaklee sejak 1999  hingga ke hari ini jadi  mudahlah  bagi saya nak share dengan orang lain. Rata-rata ramai yang telah berpuas hati dengan shaklee. Alhamdulillah.





Berminat nak mulakan bisnes shaklee boleh sms 0199304728.
Master Rozyta Ismail
SID 397280




Comments

  1. Saya Master Hjh Rozyta Ismail . Menetap d Temerloh. pahang. Menjalankan perniagaan sepenuh masa dalam shaklee. Jika berminat ingin mencuba produk shaklee boleh menghubungi 0199304728. FB Rozyta Ismail.
    no ahli shaklee 397280

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

Doa Yang Bagus Untuk Wanita

  Doa adalah cara yang terbaik untuk mendekatkan diri kepada Allah SWT dan memohon petunjuk, perlindungan serta keberkhana dalam kehidupan sehari-hari.  Berikut adalah doa yang bagus untuk wanita muslim 1 Doa Pembuka Ijabah 2. Doa kesihatan dan keamanan 3. Doa untuk hidayah dan ilmu yang bermenafaat I ngatlah bahawa doa-doa ini  harus di baca dengan tenang . Penting untuk merasa dekat dengan Allah dalam setiap doa yang di baca