Skip to main content

Set Kurus Shaklee Membantu Menguruskan Badan Dengan Cara Yang Sihat

Apa itu Program " Hello New You" Shaklee?

Ia adalah program yang mudah yang mengambungkan produk dengan nutrisi seimbang, pelan berpuasa yang fleksibel, pemakanan seimbang dan senaman untuk membantu anda menguruskan berat badan dengan berkesan

Program ini di sokong oleh Sains dan terbukti ia berkesan oleh ramai org,

Program ini membantu anda
1. mengekalkan berat badan yang ideal
2. membentuk tubuh badan yang menawan
3. meningkatkan tenaga dan kecergasan anda
4. Menambah baik sistem pencernaan
5, Anda akan lebih yakin
6. lebih fokus menghadapi apa sahaja

Program "Hello New Me" mengabungkan konsep puasa berkala selama 12 jam dan membekalkan badan dengan nutrisi yang penting.Apabila anda berpuasa selama 12 jam , tubuh badan akan menukarkan simpanan lemak kepada tenaga, menggalakkan penurunan berat badan dan membina jisim otot.


ini Pelan Pemakanan IF 12-12

12 jam berpuasa dan 12 jam tempuh makan.


SET KURUS SHAKLEE  mengandungi :-

1.CINCH SHAKE MIX chocolate

 Cinch Shake yang lengkap dengan karbohidrat 23g, Protein 16g, Lemak 3g , Vitamin A, B1,B2,C,D3.E, kalsium, Zat Besi,Fosforus, Magnesium,zink,selenium,tembaga,mangan,Natrium, Potasium dan di tambah dengan LEUSINA 
Leusina penting  untuk menyokong metabolisme sihat dengan mengekalkan otot dan membuang lemak yang berlebihan.  Leusina membantu membakar lemak tanpa kesan Yo Yo. Mengurangkan rasa lapar.


2.HERB LAX
Campuran proprietari termasuk DAUN SENNA yang di gunakan secara traditional sebagai laksati semulajadi.
Membantu singkirkan toksin daripada badan. Badan akan rasa ringan .


3.LECITHIN
Mempercepatkan proses pemecahan lemak, Mencegah daripada pengumpulan lemak di dalam hati dan menyingkirkan toksin daripada hati.


4.OMEGA GUARD
Meningkatkan kadar Metabolik dan mempercepatkan proses pembakaran lemak.
Meningkatkan kesensitifan insulin tubuh untuk mengawal selia simpanan lemak.

Tambahan untuk dapat best result perlu tambah Vivix.

5.VIVIX
Minuman Botani yang lazat. Anggur Muscadine mengandungi sumber semulajadi yang kaya dengan Polifenol. Polifenol adalah bahan yang terdapat dalam buah-buahan, beri dan sayur-sayuran. Selain buah anggur Muscadine yang amat berkuasa,ia juga di campurkan dengan campuran ekstrak Knotweed Jepun, Ekstrak Lobak Ungu dan Ekstrak Eldeberi Eropah untuk meningkatkan keberkesanan dan memberikan spektrum pelindungan yang lebih luas.

Menafaat Polifenol
 
1.Kajian menunjukkan bahawa Polifenol boleh menggalakkan fungsi hati yng normal
Polifenol membantu menurunkan berat badan.Ia merangsang hormon yang meningkat apabila individu mengawal pengambilan kalori.

2. Meningkatkan Tenaga
    Kajian menunjukkan bahawa polifenol membantu mempercepatkan pengeluaran mitokondria di dalam badan kita, Peningkatan tahap mitokonria membantu meningkatkan tenaga badan dan mengurangkan keletihan.
 Kajian menunjukkan polifenol membantu tubuh memecahkan lemak dan memperkuatkan otot rangka, meningkatkan prestasi senaman.
Polifenol meningkatkan jisim otot dan pertumbuhan semula otot pada orang dewasa yang lebih tua terutama apabila digabungkan dengan amalan bersenam


SET KURUS SHAKLEE


Caranya mengambil SET KURUS SHAKLEE

Sarapan  Pagi  :  CINCH MIX chocolate  pengganti makanan Lecithin membakar lemak
Makanan tengahari  : Amalkan konsep "Suku Suku Separuh"
Senaman di waktu petang :  Ambil ESP sebelum dan selepas senaman
Makan malam :  Cinch Mix chocolate untuk kenyang, Omega mengekalkan berat badan dan Herb Lax menyokong proses detoksifikasi tubuh badan.
Waktu tidur  :  Ambil Alfalfa dan DTX complex sebelum tidur untuk lebih segar pada keesokan pagi.

SET KURUS SHAKLEE sangat bagus untuk support keperluan Nutrisi bila kita buat bersama  Intermittent Fasting .




TESTIMONI "HELLO  NEW ME'

Ini adalah Testimoni sebenar, Semua orang mampu mencapai matlamat untuk kurus. Prog "Hello New Me" yang tiada diet melampau , tiada kelaparan . Jom dapatkan bentuk badan yang menawan dengan cara yang mampu kekal  lama.



Untuk konsultasi percuma hubungi kak ita  0199304728



Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubatiatau mencegah sebarang penyakit

 

Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)