Skip to main content

Bisness Online Shaklee Terbaik Di Malaysia

 Assalamualaikum

 Kak Ita sudah bersama Shaklee semenjak 1999. Mula start ambil Set Asas je sebab masalah period tak datang selama 6 bulan dan sakit sangat di bahagian perut  sehingga doktor nak masukkan kamera nak tengok apa masalah sebenar sebab berlaku sakit berulang kali. Masa itu nak dapatkan produk Shaklee kena beli dengan Ahli Shaklee yang berdaftar .

 Selepas  makan  2 minggu dengan Set Asas Shaklee kak Ita dah tak rasa sakit lagi  di bahagian perut dan mula berkongsi  dengan guru-guru di sekolah sebab masa itu kak Ita masih lagi mengajar. Ramai juga kak Ita dapat bantu kawan-kawan rapat dengan produk Shaklee . Memang rasa puas hati dapat membantu mereka yang menghadapi masalah kesihatan.

Set Asas


Trend Bisnes Offline waktu itu kena rajin jumpa sorang-sorang. Bila kita share dari hati senang nak menyakinkan orang . Kita bawa  bersama produk dan mudah  nak close sale . Cara Offline ini masih kak Ita praktikkan  hingga sekarang.

Kini  zaman sudah berubah . cara berniaga juga sudah berubah,  Bermula awal tahun 2014  trend online bermula di Shaklee. Ramai dari ahli-ahli Shaklee sudah mula buat sharing di Blog dan di sosial Media seperti Facebook.  Waktu itu ibu-ibu muda banyak buat sharing tentang Set  Menyusu Shaklee. Tujuan utama untuk membantu ibu-ibu membanyakkan susu badan agar bayi rasa kenyang dan sihat. Antara produk Shaklee yang berkesan untuk menambahkan susu ibu adalah ESP, Vita Lea, Bcomplex, Vita c dan Alfalfa.


Bisnes online adalah bisnes yang di jalan secara online dengan menggunakan internet tanpa perlu jumpa sorang sorang . Ia tidak memerlukan kedai. Contoh bisnes online seperti website, blog, dropship. affiliate marketing dan lain-lain. 

Semua maklumat boleh dapat di hujung jari je. Bisnes jadi mudah dan cepat dengan adanya website Shaklee  www.shaklee.com.my


                                                                                        

   4 sebab  Bisnes Online Shaklee terbaik di Malaysia


1. Modal rendah

    Hanya serendah rm 35 untuk menjadi ahli. Setiap tahun kena renew . Hanya membeli 1 produk di tarikh lahir, keahlian akan di aktifkan. Sangat mudah kan.

2. Boleh di buat di mana sahaja.

    Kita boleh order, daftar ahli di website shaklee syarat kena ada line internet. Semua ahli akan di beri no ID, di situlah membezakan kita ahli Shaklee atau tidak.
Semua info dan maklumat akan di beritahu di laman web Shaklee. Shaklee  telah menyediakan platform online seperti di Facebook  group , di Telegram group , di Telegram Channel,dan di  Zoom Meeting untuk berinteraksi dengan ahli.

3. Pendapatan sangat Lumayan

    Terbukti sangat best buat bisnes Shaklee sebab bonus akan di beri setiap 14 hb tanpa miss. Jika pendapatan Shaklee biasa-biasa Kak Ita tidak akan berhenti awal sebagai seorang guru. Selain dari pendapatan Kak Ita juga layak menerima Bonus Kereta setiap bulan dan dapat melancung hampir seluruh dunia setiap tahun semenjak  tahun 1999 lagi.

4. Mudah dapat repeat order

    Oleh kerana Shaklee menjual produk makanan tambahan agak senang untuk dapat repeat order  berbanding jika kita menjual tudung, baju sebab pelanggan akan beli satu kali setahun lepas tu dia akan beli dengan penjual lain, Jika kita rajin buat sharing di media sosial lama-lama kita akan tambah pelanggan dan jualan akan bertambah setiap bulan. Ini kelebihan berniaga dengan keperluan manusia di zaman moden ini.

Jika berminat untuk menjadi ahli Shaklee sangat di alu-alukan. Kak Ita akan bantu sehingga berjaya menjadi Leader Shaklee. 







Boleh hubungi kak ita di wasap.my/60199304728









Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)