Skip to main content

Hari Raya Dengan Shaklee

 Assalamualaikum

Selamat Hari Raya. Maaf Zahir dan Batin.👐

Hari ni sudah masuk 9 Syawal .Cepat nya masa berlalu. Semalam kak Ita beraya ke Kuala Lumpur sebab Kak Ita memang orang KL. Seharian beraya rumah adik beradik dan mak saudara di sana. Rasa sedih juga sebab ibubapa kak ita dah tiada hanya adik beradik yang tinggal . Semoga Allah ampun kan segala dosa kedua ibubapa Kak Ita dan di masukkan dalam kalangan orang-orang yang beriman. Amiiin.

 Setelah kita menjalani ibadah puasa  selama 1 bulan kini tiba masanya  untuk umat Islam bergembira menyambut kedatangan Bulan Syawal. Raya tahun ini sungguh meriah sebab anak-anak dan cucu-cucu balik dan beraya bersama-sama.





Makanan yang paling femes di hari raya seperti rendang, ketupat, kuah kacang. masak lodeh dll. Kita kena tahu jaga pemakanan terutama jika ada masalah kesihatan. 

Bulan ini Shaklee ada juga membantu ahli dengan menawarkan Set Rahmah vita c dn ESP sebagai persediaan menyediakan diri agar sihat dan cantik di Hari Raya. Set Youth juga ada ditawarkan dengan harga yang mampu milik.

Set Rahmah 


 Kak Ita nak share vitamin yang kak Ita ambil setiap hari pada Hari Raya dengan Shaklee .

Sebelum kita mula makan pastikan mengambil Lecithin. Lecithin di ambil sebelum makan.  Fungsi Lecithin adalah untuk menangkap lemak-lemak makanan agar tidak melekat pada salur darah. Lecithin juga membantu mengurangkan lemak-lemak yang tidak di perlukan oleh badan . Hasilnya badan tidak gemuk dan perut tidak buncit.

Lecithin


Kebanyakan makanan yang di hidangkan banyak dari lemak dan makanan bergoreng, Rasanya  memang sedap, tetapi jika kita nak makan juga pastikan lepas makan ambil 3 biji Omega Guard. Fungsi Omega Guard untuk bantu membuang semua lemak-lemak yang lalu di salur darah kita. Bagusnya Omega Guard Shaklee ia menjalankan penyulingan 3 peringkat untuk memastikan tiada bahan-bahan yang bahaya yang tertinggal. 



Omega Guard


Produk ke 3 yang wajib di ambil adalah Herb Lax. Herb Lax bukan vitamin tetapi fungsinya adalah untuk mencuci perut. Setelah berhari-hari kita makan, perut kita penuh dengan bermacam-macam makanan. Setelah perut penuh ia akan keluar sebagai najis. Masa ini sangat sesuai untuk kita mencuci perut dengan  hanya mengambil 4 biji Herb Lax sebelum tidur, Amalan ini sangat bagus agar segala kekotoran yang tidak di perlukan di buang dan perut akan jadi bersih.


     
Herb Lax



Kebetulan hari ini 30 April . hari akhir untuk closing bisnes Shaklee untuk bulan April. Kak Ita mendoakan Semoga semua Ahli-ahli Shaklee di permudahkan segala urusan. 

Raya-Raya juga order Shaklee terus masuk setiap hari. Alhamdulillah..


Nak dapatkan konsultasi percuma atau nak order wasap.my/60199304728

Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)