Skip to main content

Insentif Shaklee Malaysia- Peluang untuk semua ahli Shaklee.

Alhamdulillah

Tahun ini genap 23 tahun Kak Ita bersama Shaklee . Bermula sebagai ahli biasa hingga Kak Ita berjaya mencapai pangkat yang tertinggi dalam Shaklee iaitu Master Coordinator pada tahun 2002. Hanya dalam masa 2 tahun kak ita mencapai pangkat tertinggi di Shaklee.  Semua ini sebab Insentif Shaklee berikan sangat menarik perhatian kak ita dan suami. Kami mengambil Bisnes Shaklee sebagai kerjaya kami seumur hidup. Paling best Bisnes Plan nya yang mudah untuk di capai jika kita tahu caranya.



 

Syarikat Shaklee memang banyak memberi insentif kepada  ahli yang sama-sama menjalankan perniagaan Shaklee. Bisnes Shaklee ini boleh di jalankan oleh semua kita jika kita tahu bisnes plan yang di sediakan. Kak Ita sendiri sudah mendapat kesemua insentif yang  Shaklee tawarkan . Pengalaman yang sangat best bila kita dapat bantu ramai orang atau downline mendapat apa yang Shaklee tawarkan. 




Ini Misi Shaklee:--

“ Misi kami adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik untuk semua orang.


Shaklee menawarkan 3C kepada semua leader dalam Shaklee iaitu Cash , Car dan Convention.

1.CASH
C yang pertama adalah Cash atau Bonus yang Shaklee beri pada  setiap 14 hari bulan. Semua ahli yang membeli  sendiri atau yang menjual layak untuk mendapat bonus. Bonus bermula dari 5% hingga ke 21%. Nampak mudah dan ramai ahli telah pun dapat income sehingga 6 angka sebulan. Nak tahu macamana boleh wasap kak ita 0199304728...





2.CAR
C yang ke 2 adalah insentif kereta (CAR). Insentif ini akan diberi setiap bulan selagi kita capai target yang di perlukan. Ini adalah duit tambahan dari bonus dan ia tidak tetap setiap bulan.Dari insentif kereta ini kita dapat membeli kereta idaman kita. Insentif ini sangat menarikkan.


3.CONVENTION
C yang ke 3 adalah Convention. Melancung keluar negara dengan layanan VVIP,
 Layangan sangat istimewa. Setiap tahun Shaklee menawarkan tempat-tempat yang menarik , Untuk tahun 2024 Shaklee menawarkan Negara Jepun dan untuk menaiki Cruse. 
Convention 2023/24


Ini adalah kenangan yang tak dapat kak lupakan . Peluang untuk membawa pasangan dan anak-anak ke Convention Shaklee setiap tahun.


Paling menarik bulan ini insentif kepada ahli yang mencapai pangkat Supervisor mulai bulan April , Mei dn Jun 2023 akan menerima wang bonus  rm600.
Best kan hanya kita buat sharing dn menjual produk Shaklee kita akan dapat ke tiga-tiga C di atas. Pengalaman Kak Ita setakat hari ini memang best sangat-sangat bisnes Shaklee ini memandangkan perniagaan ni mudah hanya boleh di jalankan secara online je.


Syarat untuk dapat semua insentif Shaklee ini adalah hanya menjadi ahli . Yuran ahli hanya rm35. Jika membeli produk rm 300 keahlian adalah percuma. Untuk join ahli boleh klik di sini.

 

      


Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)