Skip to main content

Vitamin Kulit Cantik Harga Rahmah -- Paling WOWW

Bulan Ramadhan bulan untuk kita meningkatkan amal ibadah kepada Allah . Selepas berpuasa selama sebulan, kita akan meraikan kemenangan iaitu untuk menyambut Hari Raya Puasa. 

Sepanjang bulan April ini, kak nak kongsi kenapa kita kena try set Rahmah Shaklee. 

Harga memang tak masuk akal murah sangat-sangat. Harga jual ESP rm 173.75 dan Harga jual Vita C rm 115.00 tapi harga untuk bulan ini hanya rm99 untuk set ESP dan VITA C Sustained Release. 

Kena cepat grap takut habis stok di Shaklee.

Kak nak beritahu kenapa kita perlukan Vitamin Kulit  ESP dan Vita C sekarang. Semua produk Shaklee memang best sebab semua telah di uji secara klinikal dan ia sangat berkesan pada badan. Lebih-lebih lagi ESP ni....Energizing Soy Protin. Ia di buat dari Soya yang asli tiada pengubahsuaian secara ginetik atau non GMO.Elakkan soya protin yang di ubah suai secara genetik dengan hormon dan juga bahan seperti antibiotik . Kena memilih soya yang sihat yang rendah lemak dan kolestrol.


Kenapa kena pilih ESP shaklee.

💓1 gelas  ESP memberikan 14g protin soya atau bersamaan dengan ikan bersaiz sederhana.

💓Di perkaya dengan 500mg kalsium dan vitamin, 

💓Tanpa  kolestrol. Jumlah protin soya yang dicadangkan untuk menurukan kolestrol darah adalah 25g sehari.

💓Tanpa laktosa maka ia sesuai untuk semua orang.

ESP yang mengandungi kacang soya membantu menjadikan kulit kelihatan cantik dan awet muda kerana setiap 28 hari kulit kita akan di ganti dengan sel yang baru. Sangat penting untuk mengambil ESP setiap hari jika kita nak kelihatan cantik di Hari Raya nanti.



Produk ke dua untuk kulit sentiasa cantik dan awet muda adalah Vita C Sustained Release.

 Produk semula jadi yang dihasilakan dari ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg Vitamin C dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaan dan pengurangan pembaziran Vitamin C. Ia adalah sama jika kita mengambil satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam. Ini membezakan Vita C Shaklee dengan Vitamin C di pasaran.

Di perkaya dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang sinergi dengan Vitamin C agar lebih berkesan .

Vitamin C membantu dalam penghasilan kolegen. Ia melindungi kolegen daripada kerosakan oksidatif dan melindungi dari sinaran UV.

Tahuke Anda?

Badan kita mampu membuat pelbagai perkara tetapi tubuh tidak boleh menghasilkan Vitamin C, oleh sebab itu kita perlu dapat samada dari pemakanan atau suplimen. Vitamin C adalah vitamin larut air dan mempunyai perbagai fungsi selain kulit penting untuk gusi,gigi  tulang dll.

Sama-sama kita cantik di pagi Raya dengan Set Vitamin Shaklee!!!


ESP dan VITA C

Berminat nak cuba ESP dan VITA C boleh wasap.my/60199304728/blog




Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)