Skip to main content

Renewal Ahli Shaklee Dengan Mudah .

 Sudahkah  Anda menjadi ahli Shaklee?

Jika belum, jom join kami di Team " Shaklee Al Mukmin".  Keahlian hanya rm35. 

 Kak Ita dan Master Dr Abdullah yang mengasaskan Team ini sejak tahun1999. 

Masa mula-mula Kak ita join Shaklee yuran keahlian adalah rm 75, kami dapat  kit ahli yang mengandungi buku panduan produk dan buku panduan bisnes. Tahun itu  keahlian adalah seumur hidup dan Website Shaklee belum ada lagi.Semua urusan bisnes di jalan secara offline.



Jika tak silap Kak Ita semenjak Tahun 2005 Shaklee mula ada website resmi www.shaklee.com.my . Semua  Ahli kena buat renewal  setiap tahun. Beli 1 produk.

Mulai  tahun 2019  kita di wajibkan untuk renew ahli ,  Cara mudah adalah dengan hanya membeli 1 produk Shaklee pada tarikh lahir kita.




 

  Kenapa perlu buat Renewal Shaklee?

1. Jika kita tidak renew ahli automatik nama akan di delete dari sistem Shaklee. Rugi sangat-sangat.

2. Setiap bulan Shaklee akan menawarkan promosi yang best2. Hanya ahli yang aktif berpeluang untuk membeli harga promosi. Contoh bulan ini promosi dengan membeli  2 botol Vita C sustained release hanya rm 99 je. Kita boleh jual 2 Vita C dengan harga rm184.

3. Sistem online yang Shaklee bina memang sangat membantu SID . Ia memudahkan SID untuk buat order , dapat ilmu tentang produk, dapat ilmu tentang bisness dan lain2. Jika kita tidak renew ahli sistem online Shaklee tidak dapat di buka.

4. Testimoni dari ahli yang aktif sangat penting. Sharing Ini sangat membantu untuk ahli berkongsi pada ramai orang tentang keberkesanan produk. 

5. Hanya ahli yang aktif akan di bimbing oleh Syarikat Shaklee. Antara bimbingan yang Shaklee beri berbentuk offline seperti Seminar. online training, zoom meeting,FB group , Telegram group dan lain-lain.

6. Ahli yang sudah berpangkat Supervisor ke atas kena pastikan keahlian sentiasa aktif sebab jika tidak pangkat itu akan hilang dan banyaklah ganjaran yang Shaklee sediakan pada leader-leader akan hilang begitu saja seperti bonus kereta, insentif melancung, bonus bulanan tidak akan di teruskan.

 Ahli yang sentiasa makan Vitamin Shaklee setiap bulan memang tidak ada masalah untuk buat renewal. 

Jangan risau. Setiap SID akan di ingatkan untuk renew ahli setiap tahun. Semua upline juga akan sentiasa mengingatkan  ahli dengan melihat GE. Renewal Paling mudah hanya membeli 1 produk Shaklee,  ahli akan di aktifkan semula.

 Siapa yang belum jadi ahli , Jom join Team Shaklee Al Mukmin. Kita ada group di FB, Telegram , Kita akan  bimbing  sehingga berjaya  dalam Bisnes Shaklee.  

Untuk keterangan lanjut boleh wasap no 0199304728 atau klik di Join Now 👇👇




 






Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)