Skip to main content

Percutian Mewah Dengan Shaklee


Percutian Shaklee merupakan satu bentuk penghargaan atau insentif kepada Leader-leader  Shaklee yang telah mencapai target jualan setiap tahun. Percutian Shaklee  ada 2 kategori :  pertama international atau Umrah.  Kategori ke dua adalah Regional. Semua pengedar layak untuk mengikuti percutian ini jika cukup syarat-syaratnya. 


Pengalaman Percutian bersama Shaklee sangat-sangat menyeronokkan. Yang best nya semua percutian Shaklee FREE termasuk makan, minum, penginapan , jalan-jalan dan ada duit poket sekali. Kak Ita dan suami sudah merasakan percutian bersama Shaklee hampir setiap tahun. 

Lebih 30 buah negara Kak dan suami sudah travel bersama Shaklee.

Alhamdulillah . bulan oktober ini  kak ita dan suami layak untuk  percutian ke Korea.  Layanan Shaklee memang tahap VVIP  kepada semua Leader . Setiap kali  percutian Shaklee akan beri   beg baju , baju sejuk,  t shirt dan sebagainya, Semua ni FREE.

Hadiah dari Shaklee


Percutian Shaklee yang paling best bila kita dapat bawa anak-anak . Kak Ita berpeluang bawa mereka naik Cruise ke Penang dn Puket selama 4 hari .

Atas Cruise 

Berikut adalah 4 kelebihan bercuti dengan Shaklee.

1. Pengalaman penginapan mewah.
    Percutian international Shaklee memang mewah. Kita di tempatkan di hotel 5 bintang. Kita di layan sebagai VVIP . Bila sampai saja di Hotel ,.Beg pakaian kita di hantar terus kebilik. Kita hanya bawa diri saja tidak perlu bersusah payah. Hotel yang sungguh mewah dengan kemudahan yang canggih, permandangan yang cantik dan layaran sangat istimewa. 

2. Ukhwah dan Networkong
    Percutian Shaklee  biasa di hadiri oleh leadeleader  dari serata negeri. Disinilah tempat kami berinteraksi ,  bertukar-tukar fikiran , share pengalaman dan mengirat silaturahim antara kami . Dari sinilah dapat menyuntik semangat untuk lebih membantu team biar sama-sama dapat peluang melancung bersama Shaklee.

3. Motivasi dan penghargaan
    Menghadiri percutian Shaklee merupakan bentuk penghargaan Syarikat kepada Leader yang telah berkerja keras membangunkan perniagaan Shaklee. Setelah balik dari Percutian semangat Leader lebih kuat untuk mengembangkan bisnes Shaklee. Leader akan rasa termotivasi untuk berkeja lebih kuat lagi.

4. Pengalaman dan kenangan tak akan di lupakan. Percutian mewah ini memang akan di kenang sepanjang hayat. Kita akan rasa  sangat berterima kasih  dengan Shaklee kerana kita di hargai atas prestasi yang kita lakukan.

 Percutian 5 bintang ini menunjukkan bahawa Shaklee betul-betul mengambil berat dan menghargai usaha Leader. Semua pengalaman ini memang tidak ada di tempat lain.

Percutian 5 bintang menjadi sebab kita ingin terus berusaha mencapai target dan bercuti setiap tahun dengan Shaklee.

Semoga lebih ramai ahli Shaklee di beri peluang untuk melancung dengan Shaklee.
Yang bestnya hanya share Shaklee bersungguh-sungguh peluang melancung terbuka untuk semua.

Tekan no ini  0199304728 jika perlukan penerangan lebih lanjut untuk trip seterusnya. 

Jom kita set target travel bersama Shaklee pada tahun 2024 ke Jepun/ Umrah atau naik Cruise.

Jumpa anda di puncak kejayaan

Kak Ita
Master Coordinator Shaklee




Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)