Skip to main content

Set Mengandung Shaklee Terbaru

 Shaklee adalah perusahaan yang dikenal dalam industri suplemen kesihatan dan produk -produk yang sering di gunakan oleh wanita mengandung atau yang merancangkan kehamilan.

Mulai bulan Setember ini Shaklee ada mengeluarkan produk terbaru bagi melengkapkan Set Mengandung Shaklee dengan pertabahan produk luaran seperti Smooth Tummy Oil dan RElaxing Magnesium GEL.


Prenatal Mama Wellness Set
Set Mengandung Shaklee terdiri daripada :-
1.Energizing Soy Protein
Membantu perkembangan tisu dan organ bayi, terutamanya semasa trimester kedua dan ketiga
Memberikan tenaga yang berpanjangan supaya kekal aktif sepanjang hari
2.B complex
Menyokong perkembangan tiub saraf bayi
Asid folik membantu mengurangkan risiko kecacatan tiub saraf bayi
3.Vita lize
Mengisi jurang nutrisi para ibu di samping memastikan bayi mendapat nutrisi penting untuk menyokong pertumbuhan dan perkembangannya
Menyokong penghasilan sel darah merah dan mencegah anemia dalam kalangan ibu

4.Ostenutrix 
Membantu mengembalikan kepadatan tulang ibu dan mengurangkan risiko osteoporosis apabila tua kelak
Menyokong pembentukan tulang dan gigi yang berterusan pada bayi
5.Smooth Tummy Oil

                                                       6. Relaxing Magnesium Gel

Jika ibu hendak menambah vitamin lain di cadangkan mengambil Omega Guard sebab Bayi yang ibunya mengambil minyak ikan omega-3 semasa kehamilan mempunyai tahap fokus yang lebih tinggi.

Satu kajian menunjukkan bahawa 92% ibu hamil dan menyusu di Malaysia TIDAK mengambil cukup asid lemak omega-3 setiap hari. Adalah lebih baik ibu-ibu yang mengandung mengambil minyak ikan Omega Guard Shaklee sebab dengan menambah 1000mg minyak ikan atau 3 biji Omega Guard akan  Menggalakkan perkembangan otak yang sihat dan penglihatan yang baik pada janin.


Untuk mendapat keterangan lanjut tentang produk boleh klik sini.


Sila berbincang dengan doktor, atau bidan anda, sebelum mengambil sebarang suplemen ketika hamil atau menyusukan anak

Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)