Skip to main content

Mengapa Saya Memilih Vitamin Shaklee

 Saya mengenali  Shaklee semenjak 1999. Pada peringkat awal memang saya kurang percaya kepada  vitamin . Saya lebih suka pergi beli sendiri ubat di farmasi atau pergi berjumpa doktor untuk mendapatkan nasihat kesihatan. 

Vitamin atau Suplemen tidak masuk dalam kamus saya. Sehinggalah saya sendiri yang mengalami masalah kesihatan sehinggakan doktor hendak membuat pembedahan keatas saya . Atas nasihatan kawan, dia mencadangkan saya mencuba vitamin Shaklee sebab dia sudah makan dan merasai kesan yang baik bila mengambil vitamin Shaklee. Sebab tidak mahu di bedah saya makan secara konsistan selama 2 minggu masalah sakit perut yang saya hadapi hilang dan period saya kembali seperti biasa. Alhamdulillah. 


Mengapa saya memilih Vitamin Shaklee 💕


   1.   Produk Shaklee sudah berusia 100 tahun. 
      Shaklee komited membuat produk dari bahan semulajadi yang asli
💚Produk bebas daripada bahan tiruan dan bahan kimia yang berbahaya. 💚Produk Shaklee mematuhi standard keselamatan tertinggi.
💚Produk lembut pada persekitaran.
💚Setiap produk bebas gluten.
💚Shaklee tidak pernah melakukan ujian ke atas haiwan dan bebas dari penganiayaan.



2. Produk Selamat dan tiada kesan sampingan
    Shaklee mengendalikan lebih 100,000 ujian kawalan setiap tahun untuk memastikan kualiti dan potensi produk.


2. Terbukti berkesan
 Produk Shaklee disokong oleh lebih 100 paten yang sedang dipaten. Mempunyai lebih 135 kajian klinikal, kertas saintifik dan pembentangan termasuk Kajian Landmark dan Kajian Telomere.

"Kajian Landmark dan Telomere menunjukkan bahawa populasi Shaklee sangat sihat daripada populasi Umum"
                                                               Dr Elizabeth Blackburn
Dr Balackburn mendapati
bagaimana kromosom dilindungi
        oleh telomer dan enzim telomerase  












 3. Berkesan
    Testimoni yang terbaik adalah diri saya sendiri. Masaalah sendiri yang sakit dan baik setelah mengambil Shaklee selepas 2 minggu. Ia berkesan dan saya sharekan kebaikan Shaklee sehingga hari ini. Alhamdulillah saya telah membantu ramai orang kembali sihat dengan izin Allah dengan bantuan Produk Shaklee. 


Dalam kita mencapai matlamat kesihatan, bantu orang lain sihat dan memenuhi matlamat mereka dan saya dapat  menjana pendapatan sampingan dengan berkongsi produk Shaklee. 
Ganjaran yang Shaklee tawarkan kepada saya berupa Wang Bonus setiap bulan, Insentif kereta, Melancung / Umrah setiap tahun telah saya kecapi. Hanya menjual Produk Shaklee kita di beri ganjaran yang sangat istimewa dari Shaklee. Ini adalah keistimewaan Bisnes Shaklee yang boleh kita warisi ke anak cucu.Terima kasih Shaklee.



Master Coordinator
Hjh Rozyta Ismail






                                                   

Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)