Skip to main content

VIVIX D HARI RAYA

Alhamdulillah 
 Tahun ni Kak rasa bersyukur sebab dapat berpuasa penuh dan menghabiskan 30 juz Al Quran, Semoga puasa tahun ini dterima oleh Allah. Semoga d ampuni segala dosa-dosa yang kita lakukan samada kecil atau pun dosa-dosa yang besar.


Dalam kesibukan meraikan Hari Raya tahun ini. Sale shaklee tak kurang hebatnya. Produk yang paling laris kak jual ialah VIVIX. 

Testimoni 1
Masalah anak kawan  yang berumur 9 tahun yang mengalamai masalah penapis buah pinggang bocor,Kesan dari itu kaki dan muka adik itu bengkak. Ibu adik itu telah mengamalkan produk  G***A**  selama 1 tahun tetapi tiada kesan nak baik. 
Ibu ini bercadang nak cuba vivix sebab dah tahu kesan positif VIVIX.

Alhamdulillah selepas 1 minggu adik tu mengambil viviv. Ibu nya beritahu Protein dalam badan turun dn kencing pun dah kerap. 

Kenapa VIVIX?

Kajian klinikal terkini menunjukkan ramuan aktif VIVIX berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada selular.

Di dalam kajian makmal, ramuan vivix telah menunjukkan ia memberi impak kepada 4 mekanisme utama penuaan pada tahap selular. iaitu:-

Melindungi dan membaiki selular DNA
@ Memberi impak positif kepada pengawalan genetik
@Menggalakkan pembentukan baru Mitochondria
@ Melambatkan pembentukan protein AGE { Advanced Glycation End
 Products )

Vivix juga dapat membantu  kesihatan jantung, otak 
,sistem imun ,masalah sendi , antioksidan, penngkatan tenaga pada tahap selular.






PROMOSI BULAN JULY 2017








 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.           

Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

Doa Yang Bagus Untuk Wanita

  Doa adalah cara yang terbaik untuk mendekatkan diri kepada Allah SWT dan memohon petunjuk, perlindungan serta keberkhana dalam kehidupan sehari-hari.  Berikut adalah doa yang bagus untuk wanita muslim 1 Doa Pembuka Ijabah 2. Doa kesihatan dan keamanan 3. Doa untuk hidayah dan ilmu yang bermenafaat I ngatlah bahawa doa-doa ini  harus di baca dengan tenang . Penting untuk merasa dekat dengan Allah dalam setiap doa yang di baca