Skip to main content

Kenapa Supplement Shaklee Terbaik Di Malaysia

 Dr Forrest C Shaklee adalah pengasas Syarikat Shaklee pada tahun 1956 semasa berusia 61 tahun. Falsafah Dr Forrest Shaklee adalah hidup Harmoni dengan Alam Sekitar serta membantu manusia hidup lebih bahagia dan sihat. Minat Dr Shaklee dalam kesihatan bermula kerana penyakit zaman kanak-kanaknya iaitu batuk kering, Tanpa bergantung pada hosital atau uabat-ubatan rawatan beliau adalah rehat yang cukup. makanan berkhasiat dan dan menghabiskan banyak waktu tinggal di luar bandar.  Hidup Harmoni  dengan Alam Sekitar menjadikan satu cara hidup beliau sehingga beliau sihat.

Dr Shaklee percaya bahawa pemakanan yang baik adalah asas untuk kesihatan yang menyeluruh, Dr Shaklee membangunkan teknik untuk mengekstrak nutrien dari makanan. "Vitalized Mineral" merupakan vitamin yang pertama di dunia yang di cipta oleh Dr Shaklee pada tahun 1915,

Vitalized Mineral

Pada tahun 1956 Shaklee di tubuhkan oleh Dr Shaklee dan anak-anak nya iaitu Forrest Jr dan Lee(Raleigh) . Keluarga Shaklee menubuhkan syarikat ini bukan untuk mendapatkan keuntungan yang besar tetapi lebih untuk membantu orang ramai hidup lebih sihat.Falsafah pertama Dr Shaklee mahu setiap produk harus menjadi terbaik untuk manusia bukan hanya terletak di atas rak-rak sahaja. Falsafah ke 2  Dr Shaklee dari pengalaman bekerja one-on one iaitu jumpa se orang-seorang dengan pesakit  membawa konsep Multi Level Marketing atau MLM. Konsep MLM pertama di jumpai oleh Dr Shaklee. Konsep Dr Shaklee telah menarik minat Roger Barnett untuk memiliki Shaklee Corporation dengan membeli Shaklee dari  Syarikat Induk Yamanouchi Pharmaceutical , Jepun.

Roger Barnett


Apa yang membuat Shaklee berbeza dengan Syarikat perniagaaan Lain?

7 sebab kenapa Shaklee Suppliment terbaik di Malaysia,

1. Produk Suppliment yang sentiasa Selamat, Sentiasa Berkesan dan Sentiasa mesra alam . Shaklee melaburkan lebih kurang US$ 250 juta dalam ujian klinikal, dalam penyelidikan dan pembangunan. Saintis Shaklee mencari sumber bahan-bahan semulajadi yang terbaik. Kemudian menjalankan 350 ujian ke atas ramuan botani yang baru untuk logam berat,racun serangga yang merbahaya. Saintis juga menjalankan 80,000 ujian klinikal setiap tahun untuk menjamin ketulinan dan keselamatan bagi setiap produk. Itu lah sebab kita yakin setiap produk Shaklee selamat 100% untuk di gunakan. Antara produk yang paling laris di pasaran adalah Set kurus Shaklee.



2. Keberkesanan produk di jamin. Shaklee telah menerbitkan jurnal penyelidikan saintifik. Tidak banyak Syarikat di Malaysia yang mengeluarkan jounal.Pada masa ini Shaklee telah menerbitkan lebih 100 jurnal penyelidikan saintifik.






3. Shaklee merupakan Syarikat pertama di dunia yang menjadi Climate Neutral  yang telah di sahkan untuk benar-benar mengimbangi pelepasan karbon yang menyebabkan impak sifar terhadap alam persekitaran.





4. Bukan semua produk suppliment adalah 100% semulajadi. Shaklee memberi jaminan yang semua produk Suppliment Shaklee adalah semula jadi. Telah  berada di pasaran lebih 100 tahun. 



5. Shaklee mempunyai lembaga penasihat yang terdiri daripada pakar-pakar perubatan dan ahli sians yang terkenal di dunia.


 


6. Shaklee telah memenangi award Malaysia's Trusted Brand berturut-turut selama 2 tahun pada tahun 2021 dn 2022. Ini membuktikan Shaklee telah di kenali oleh rakyat Malaysia tentang keberkesanan produk kesihatan dalam diri rakyat Malaysia. 




7.  Shaklee sudah berada di Malaysia selama 29 tahun  dan Kak Ita telah bersama Shaklee selamat 24 tahun. Sepanjang berbisnes dengan Shaklee banyak tawaran yang di buat oleh Shaklee kak Ita telah capai, Bisnes Plan Shaklee mudah di faham dan di capai. Shaklee menawarkan 3C untuk semua ahli , iaitu Cash . Car dan Convention . Cash atau bonus setiap bulan untuk ahli dari bonus 5% ke 21%, Insentif Kereta  seumur hidup dan Melancung atau Convention trip setiap tahun.













Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)