Skip to main content

Cash Rebate- Dapat Makan Vitamin Shaklee Percuma

Terima kasih pada korang yang singgah di blog Kak ita. Apa khabar hari ini ? Bagaimana Keadaan Cuaca di tempat korang. Cuaca di Temerloh hari ini sangat lah panas. Cuaca macam  ni di jangka akan berlanjutan hingga bulan Ogos. Banyak aktiviti ke luar rumah tertangguh.

Setelah kita selesai berpuasa dan berhari raya banyak lah duit di gunakan maka tibalah masa untuk kita merancang perbelanjaan harian.  Berbelanja hanya perlu sahaja. Tetapi berbeza dengan bisnes Shaklee. Walaupun pelanggan agak berhati-hati untuk mengeluarkan duit tetapi demi menjaga kesihatan diri dan keluarga mereka  sanggup mengeluarkan duit untuk membeli vitamin agar badan sentiasa sihat dan bertenaga.



 Siapa tidak suka jika kita beli sesuatu barang  dapat semula sebahagian duit yang dibelanjakan yang panggil Cash Rebate. Biasanya Cash rebate ini diberikan sebagai insentif oleh syarikat untuk mendorong pembelian ahli setiap bulan atau di panggil bonus. 

Proses Cash rebate umumnya melibatkan beberapa langkah:

Pertama anda perlu menjadi ahli yang sah atau di panggil Shaklee independent distributor (SID) dan akan dapat no ahli. Pendaftaran mudah sangat  boleh di buat secara online di www.shaklee.com.my atau Klik join shaklee now 👇


 Ada 2 cara untuk menjadi ahli.

Cara pertama hanya perlu membayar rm 35 atau cara ke dua dengan pembelian lebih kurang 100uv atau rm 350 keahlian adalah percuma. Korang boleh membuat pilihan sendiri. Untung sangat menjadi ahli sebab akan dapat Cash Rebate jika cukup syarat-syaratnya.


Shaklee memberi peluang pada semua ahli  untuk mencipta Cash Rebate bulanan tanpa had. Jika kita tidak menjadi ahli rugi sangat-sangat sebab beza harga runcit dan Harga ahli terlalu banyak. lebih kurang 33%. Contoh Harga jual Vita C adalah RM115.00 sedangkan harga ahli cuma rm 92. 

Untuk mendapatkan Cash Rebate atau Bonus setiap bulan perlu mencapai minimun 5% atau 150 UV atau rm 480 ,Cash rebate yang akan di perolehi sebanyak rm24. Cash Rebate seterusnya boleh Rujuk jadual di bawah. Dengan Cash Rebate ini dapatlah kita membeli Vitamin secara percuma,


Tips untuk mendapatkan Cash Rebate yang lebih efektif adalah :-

1. KONGSI
    Berkongsi tentang produk dan peluang Shaklee dengan setiap orang kenalan.

2. MENAJA
    Taja mereka ke dalam Shaklee sebagai pelanggan atau rakan kongsi yang utama dalam team anda.

3, KEMBANGKAN
    Kembangkan perniagaan dengan mengajar ahli dalam team untuk membuat benda yang sama, Guna, Kongsi dan Menaja.

4. DUPLIKASI
    Duplikasi pengetahuan kepada ahli team dengan memberikan latihan dan           semangat untuk menggalakkan mereka terus mengejar kejayaan mereka sendiri,

5. BIMBINGAN
    Beri bimbingan para pemimpin yang ingin mengembangkan perniagaan Shaklee.

Semoga Tips ini membantu untuk mendapatkan Cash Rebate atau Bonus yang besar dan dapat makan Vitamin dengan percuma kan besttt.

Untuk keterangan lanjut boleh wasap ke 0199304728.


 












Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)