Skip to main content

Testimoni Shaklee Yang Berlaku Pada Diri Sendiri

Assalamualaikum....

Kenapa pilih Shaklee ya!!!!. Masih setia dan tidak berubah ke Vitamin lain.

Sebab yang paling best tentang Shaklee ialah kesan yang positif berlaku pada diri sendiri,  anak dan arwah ayah.

Kak Ita mula makan Shaklee pada tahun 1998 Iaitu Multivitamin atau Vita LIze. Multivitamin ni sudah lengkap dengan semua keperluan vitamin yang di perlukan oleh badan  dan kak mula aktif berkongsi dengan kawan2 dan menjadi Leader Shaklee bermula Jun 1999. Sekarang sudah hampir 24 tahun makan vitamin Shaklee. Kak Ita sudah jatuh cinta dengan Shaklee sebab Produknya yang ASLI, SELAMAT  dan BERKESAN pada diri sendiri.

 Kak Ita nak share Testimoni Shaklee yang berlaku pada diri sendiri , anak dan ayah.

Testimoni 1. Diri Sendiri

Kak ita pernah makan multivitamin Shaklee waktu mengandung anak ke 5 . Masa tu Kak sering sakit kepala . Doktor beritahu kak kurang darah atau anemia. Kawan kak ada syorkan mengambil MultiVitamin Shaklee. Selepas mengambil  multivitamin Shaklee  selama 2nminggu sakit kepala dah berkurangan . Ini kerana multivitamin Shaklee  mengandungi Iron untuk tambah darah. Sesuai untuk ibu yang sedang mengandung. Bukan saja sihat, baby dalam kandungan pun turut sihat.


Testimoni 2 : Diri Sendiri

Kak pernah mengandung anak ke 6 tetapi gugur sebab terjatuh di bilik air.  Selepas gugur selama 6 bulan kak tak datang period. Masa itu kak pernah mengalami sakit perut yang amat sangat, hingga doktor beritahu mungkin mengandung luar rahim, doktor nak masukkan kamera  tapi kak minta tangguh . Takut sangat waktu itu. Kali ke 2 kak kena lagi serangan sakit perut tetapi doktor beri ubat je.

Kak kena cari altenatif lain untuk berubat. Kawan kak cadangkan kita pergi ke negeri Seremban berjumpa dengan doktor homeopati yang memang menjual Shaklee. Doktor tu beri  ESP, VITA LEA, VITA C, B COMPLEX DAN CALSIUM MAGNESIUM ( SEKARANG OSTENUTRIX) . Selepas makan 2 minggu alhamdulillah period kak datang dan tidak lagi sakit perut. 



Testimoni 3 : ANAK ASTHMA 

Anak sulong Kak Huzaifah mengalami Asthma yang teruk semenjak dari kecik .Dia  sentiasa kena bawa inhaler kemana-mana. Jika silap makan memang kena segera ke hospital. Banyak sudah ubat  kak cuba yang traditional macam harbbatu sauda , hati unta, dll. semua tak berkesan. 

Kak tanya doktor homopati itu Shaklee ada ke untuk masalah Asthma. Dia cadangkan ambil Set Asthma . Bila Huzaifah diserang lelah kak bancuhkn ESP dan terus beri dia  minum. Selepas minum dia akan muntah dn keluarlah segala lendir-lendir pada tekak dan pernafasan dia kembali pulih. Alhamdulillah

Dalam Set Asthma ada Lecithin, ia sangat membantu minda anak untuk belajar, Keputusan peperiksaan UPSR nya dapat semua A. 

Testimoni 4 : AYAH KENA STROKE

Arwah Ayah ada masalah darah tinggi. Masa itu ayah memang taat sangat mengambil ubat darah tinggi. Vitamin memang dia tak ambil. Semasa dia kena stroke , Sebelah badan tidak boleh bergerak. Arwah ibu jaga ayah. Jika ayah nak makan ubat atau nak makan kena masuk melalui tiub, Keadaan ayah memang menyedihkan. Selepas dia keluar dari hospital kak beri ayah set stroke Shaklee. Kak suruh  ibu beri vitamin setiap kali selepas makan, Ubat memang dia makan tetapi Vitamin sangat membantu ayah untuk cepat sembuh . 

Alhamdulillah selepas 2 minggu ayah ambil Shaklee , dia dah mula boleh makan macam biasa, sudah boleh naik tangga. Ibu dah tak lagi  risau hanya tengok pergerakan ayah dari jauh, takut terjatuh.

Kenapa Kak sangat suka nak share kebaikan Shaklee pada semua, sebab Kak nak tolong semua orang agar sihat sehingga ke  hari tua. Dari pengalaman sendiri kak mula buat sharing pada kawan-kawan. 

Pengalaman kak makan Shaklee selama 24 tahun memang berbaloi. Kak tak pernah mengambil Vitamin selain Shaklee sebab Produk Shaklee sudah 100 tahun di pasaran dan lebih 50 tahun di Malaysia. 

Amat penting Kena jaga makanan yang kita ambil setiap hari dan di sokong dengan Vitamin yang world class semacam Shaklee. Shaklee telah memenagi anugerah Vitamin yang di percayai oleh rakyat Malaysia selama 3 tahun berturut-turut, Tahniah Shaklee.


Jika ada sesiapa yang berminat untuk dapatkan produk Shaklee jangan lupa untuk call Kak ita 0199304728. 

Banyak lagi testimoni dari pengguna Shaklee. Jom baca di sini.

Semoga entry ini di baca oleh Master Norita dan dipilih untuk mendapatkan tajaan hadiah istimewa dari www.anakkuwira.com

Penting untuk  Sihat hingga ke hari tua.

Semoga perkongsian ini bermanafat untuk semua. 

Terima kasih .




Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)