Skip to main content

Beza Vivix Dan Res V

Keistimewaan RES V

ResV diformulasi secara saintifik untuk menyokong kesihatan menyeluruh dan mengekalkan keremajaan serta kehidupan yang bertenaga. 
Ia diperbuat daripada campuran proprietari, dengan gabungan polifenol semula jadi dan ekstrak botanikal dari Anggur Muscadine, Knotweed Jepun, Anggur Pomace, Delima, Chebulic Myrobalan, Anggur Hitam, Anggur Merah dan Lobak Ungu.


RES V

Keistimewaan VIVIX

Dengan kemajuan saintifik, campuran proprietari berasaskan anggur muscadine, salah satu buah yang paling jarang didapati dan paling kuat, digabungkan dengan campuran Rejuvetrol™ yang sedang dipatenkan iaitu campuran Ekstrak Knotweed Jepun, Ekstrak Lobak Ungu dan Ekstrak Eldeberi Eropah.

Meningkatkan kepekatan asid elagik dan elagitanin yang apabila digabungkan dengan polifenol lain menghasilkan kuasa antioksidan yang sangat hebat.

Semulajadi - tiada perisa tiruan, pemanis, pewarna atau pengawet.

Proses pengekstrakan yang telah dipaten bantu mengekalkan bioaktif polifenol.

Dicipta daripada penyelidikan klinikal yang berjaya termasuk Kajian Landmark, salah satu kajian klinikal terbesar tentang kesan jangka panjang pengambilan suplemen dan Kajian Telomere.

Diuji lebih daripada 16,000 kali untuk keselamatan dan kualiti semasa dicipta.

Minuman botani yang lazat.

Disahkan halal oleh Islamic Services of America (ISA) yang diiktiraf oleh JAKIM.


VIVIX





1.Vivix berbentuk cecair manakala Res V berbentuk softgel

Melalui penyelidikan bertahun-tahun, kami dapati polifenol tertentu mungkin mempunyai kesan positif ke atas kesihatan sel. Shaklee telah mencipta campuran polifenol dari sumber semula jadi yang lebih seimbang dengan kepelbagaian polifenol yang menyerupai polifenol berspektrum luas daripada alam semula jadi.

 Sebagai tambahan kepada polifenol berkuasa dari anggur muscadine, ResV kini mengandungi polifenol dari delima, ekstrak anggur merah, chebulic myrobalan dan banyak lagi. Berdasarkan data daripada kajian ke atas polifenol dan ResVeratrol, kami menambahbaik keseimbangan ResVeratrol dan polifenol untuk menghasilkan profil polifenol yang lebih aktif.


Perbezaan Vivix dan Res V


2.Formulasi ResV 30% berkuasa berbanding Vivix

Spektrum polifenol sudah berubah daripada Vivix dan jumlah polifenol bagi setiap hidangan juga dipertingkatkan. Dalam satu kajian makmal, formulasi ResV menunjukkan 30% lebih berkuasa dalam merencatkan pembentukan protein AGE berbanding Vivix. Perbezaan kuasa ini yang dikesan melalui esei AGE berlaku kerana terdapat perubahan pada spektrum polifenol kerana perbandingan saksama dibuat ke atas penghantaran polifenol. Buktinya kini masih dalam ujian


3. Cara pengambilan Vivix dan Res V

Ambil Vivix setiap hari, sebaiknya dengan makanan, pada waktu pagi sebagai perlindungan untuk anda menjalani kehidupan seharian dan

Ambil ResV pada waktu malam sebagai pemulihan ketika tidur bagi menyokong pemulihan badan.



4.Cara penyimpanan Vivix dan Res V

Vivix perlu di Goncang sebelum guna. Minum 1 sudu teh secara terus atau campurkan dengan minuman kegemaran anda. Sedap dihidangkan sejuk. Simpan dalam peti sejuk.

ResV tidak perlu disimpan di dalam peti sejuk. Di sarankan anda menyimpannya dalam suhu di bawah 30⁰C dan terlindung daripada cahaya dan kelembapan untuk mengekalkan kesegaran serta aktiviti polifenol optimum dalam produk ini.







Semoga perkongsian ini bermenafaat, 

Untuk keterangan lanjut klik 0199304728

  Terima Kasih

Daripada.
Kak ITA


 Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.






Comments

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)