Skip to main content

Pengedar Sah Shaklee Temerloh. Pahang

Bismillahirrahmanirrahim

Salam perkenalan dari Kak Ita Pengedar Sah Shaklee Temerloh. Pahang. 
Alhamdulillah Kak sudah 25 tahun  dalam bisnes ini.  Bermula dari hanya makan produk  dan kini telah fokus 100% dalam menjalankan bisnes Shaklee sepenuh masa. 

Dulu Kak Ita adalah seorang guru Siswazah. Sempat mengajar selama 15 tahun dan pencen awal semasa berumur 43 tahun. Kak buat Keputusan untuk pencen awal dan nak tumpu pada Shaklee dan memang dapat tentangan dari kedua ibubapa Kak . Tapi kak tunjukkan hasil yang kak dapat pada mereka seperti bonus, insentif melancung . insentif kereta jadi mereka setuju keputusan Kak. Sebelum bersara kak mengambil masa 6 tahun untuk melihat betul ke Bisnes ini akan bertahan lama. Banyak cara Kak buat antaranya adalah cuti 3 bulan tanpa gaji untuk memberi tumpuan sepenuhnya pada persekolahan anak yang sedang menduduki peperiksaan SRP dan SPM. Memang tak di sangka-sangka  keputusan peperiksaan mereka sangat cemerlang. 
 
Kak pernah mengerjakan Haji pada tahun 2002, tidak bisnes selama 44 hari, alhamdulillah bisnes Shaklee berjalan lancar bonus juga meningkat.Dengan sebab itu Kak dah buat keputusan untuk fokus bisnes Shaklee secara  full time dan menjaga anak-anak yang sedang membesar di depan mata. Kini semua anak-anak kak memang rapat dengan kami ibubapa. Semua anak-anak sudah menjadi ahli Shaklee. Hajat kami tercapai.

Convention di Florida

Ibu pejabat Shaklee terletak di Sunway Geo Tower, Bandar Sunway . Shaklee Shop juga berada di Kota Bahru,Ipoh, Johor, PJ Kuala Lumpur, Penang dan Kota Kinabalu. 

Di Temerloh tiada Shaklee shop jadi kak memang buat stok untuk memudahkan dline dapatkan Shaklee tanpa kos penghantaran, Jika downline jauh baru kak order di website Shaklee mudah je.


Leader- leader  Kak berada di serata negeri . ada di Temerloh. Kuantan Pahang , Trengganu, Negeri Sembilan, Sabah . Jika ada yang berminat nak dapatkan produk atau menjadi ahli Shaklee boleh hubungi mereka di sini


Kenapa Kak masih setia dengan Shaklee ;-

1. Tentang Company Shaklee
     Shaklee menjual produk kesihatan atau Vitamin. Produk nya di sahkan HALAL dan selamat untuk di ambil untuk jangka panjang. Setiap Produk di uji oleh Saintis sebelum di jual kepada pengedar.  Kak sudah pergi melihat Pejabat Shaklee di Amerika. Shaklee sudah wujud lebih 100 tahun. Shaklee pelupur Makanan yang pertama di Amereka sejak 1915.



2. Plan Bisness Shaklee
    Shaklee adalah pioneer dalam sistem Multi lever Marketing dan pioneer dalam penciptaan Vitamin. Tiada company yang boleh menandingi Bisnes Plan Shaklee yang adil. Kak mula join pada tahun 1999 sehingga kini, bisnes Plan Shaklee  tidak pernah berubah. Semua orang boleh mendapat apa sahaja tawaran yang Shaklee offer termasuk Cash Bonus, Percutian ke luar Negara/Umrah dan Insentif Kereta. Semua offer ni sudah Kak dapat. 



3. Sistem 3S
    Sistem Shaklee mudah iaitu Sharing , Sponcering dan Servising.

1. Sharing adalah kerja yang wajib di buat samada di online atau offline. Sharing yang berkesan adalah testimoni diri sendiri. Testimoni yang real datang dari hati.  Boleh baca testimoni kak di sini. 

2.Kak start Shaklee dengan membuat sponcering 1 orang 1 hari selama 1 tahun. Cara ini jika di buat berterusan , kita akan dapat downline dan juga leader. Setiap 20 orang yang kita sponcer kita akan dapat seorang leader insya Allah. Downline umpama darah dalam badan, jika kita kurang darah badan akan lemah begitu juga bisnes Shaklee ,kurang ahli bonus pun kurang.

3.Selepas sponcer buat servising. Ajar cara makan produk, ajar buat bisnes dan sebagainya. Servising yang biasa kak buat adalah jumpa sorang sorang, buat house meeting, ajak ke seminar , ini secara offline. Kalau secara online bimbing ahli buat perkongsian di FB , di Blog, adakan zoom meeting, produk training dan lain-lain.Semua ini kena lah rajin agar downline sentiasa bersemangat.

zoom meeting

Jika ada yang berminat untuk jadi ahli isi borang klik sini
Jika nak dapatkan konsultasi percuma klik sini



Jumpa Anda Di Puncak Kejayaan Shaklee

Terima Kasih😆

Hjh Rozyta Ismail
Master Coordinator

 

     

Comments

  1. Berminat nak join ahli wasap 0199304728

    ReplyDelete
  2. Shaklee produk semulajadi . selamat dan berkesan

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Sustained Realease Vita C Plus

 https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P523?sid=397280

OsteMatrix produk wajib wanita

Bulan ini shaklee menawarkan promosi beli 6 ostematrix  free 1. Memang mudah utk kongsi produk ini sbb semua wanita wajib mengambil kalsium utk  tulang dan gigi agar sentiasa sihat. Osteoporosis masih merupakan isu kesihatan utama masa kini meskipun pengambilan produk tenusu dn kalsium meningkat berbanding masa lampau. Di anggarkan 1 daripada 3 kaum wanita dn 1 daripada 12 kaum lelaki yg berumur 50 thn menghadapinya. ( tahun ini genap 50 thn umur saya.. ostematrix wajib bagi saya) Apa kah keistimewaan ostematrix shaklee? Ostematrix bukanlah semata-mata kalsium . ia mengandungi matrix pemakanan dengan gabungan khasiat " batu bata dn mortar" yg lengkap utk membina matrix tulang yg sihat dan kuat. Kalsium ------  sumber yg semulajadi yg paling pekat dn mudah diserap Magnesium --    mengabungkan kalsium ke dalam tulang dan menguatkan tulang Vitamin D -----  merangsang penyerapan kalsium Boron---------  dalam kuantiti yang diluluskan secara klinikal dpt membantu metabol

SHAKLEE PINDAH KE TEMPAT BARU

Alamat baru shaklee  Semua d jemput untuk datang ke pejabat shaklee.  Keahlian seumur hidup rm 65.  Jika berminat untuk menjadi ahli boleh menggunakan id 397280 .  Kami akan membimbing anda sehingga berjaya.  No untuk d hubungi 019-9304728 ( Master Hjh Rozyta Ismail)